Preskoči na glavno vsebino

Ali vi razumete Viktorijo?

Hej, 


jaz sem totalno zmedena. Berem na 24ur naslednjo novico. Začne se z uvodom:

"Poslanka NSi Vida Čadonič Špelič od predsednika komisije, ki preiskuje sume političnega vmešavanja v delo Policije, Mihe Lamuta pričakuje, da v 48 urah pojasni, na kakšni podlagi je odobril vpogled direktorja Sove v pričanje Tatjane Bobnar in Boštjana Lindava. Po naših informacijah naj bi sicer Knovs že sam NPU in Sovo seznanil z vsebino pričanja, in sicer med nadzorom pred mesecem dni."


Želim ugotoviti, kdo je kdo ...


Vida Čadonič Špelič - poslanka NSI, ki pričakuje od

Mihe Lamuta, ki je predsednik komisije, ta pa preiskuje sume političnega vmešavanja v delo Policije in ki je odobril vpogled direktorja Sove v pričanje ?? - če je meni kaj jasno, kdo je zdaj tu na tapeti? So direktorja Sove tudi preiskovali? 

Tatjane Bobnar, bivša ministrica in Boštjana Lindava ?? O ne, to je bil njen takratni namestnik!

Knovs ?? kdo je Knovs? Ugibam? Je to direktor Sove? O ne, mogoče je Komisija za nadzor obveščevalnih in varnostnih služb?

NPU - ?? lahko ugibam? Je to Neodvisna Policijska Uprava? O ne, mogoče je Nacionalni preiskovalni urad?

Sovo - ?? lahko ugibam? O ne, je mogoče Slovenska obveščevalno-varnostna agencija? 

Kdo je torej koga obveščal in kdo ni opravil svoje naloge pravilno? 

Torej, morala sem brskati po Internetu, pa še nisem sigurna, če sem vse pravilno "zložila". Zatorej grem brkati naprej ...


"Grrr!" jezno zasopiham.


In grem na portal RTV SLO. Tam je uvodni članek popolnoma jasen.

"Najnovejše informacije majejo verodostojnost Mihe Lamuta, sicer poslanca Svobode in predsednika preiskovalne komisije, ki proučuje domnevne pritiske na policijo. Vida Čadonič Špelič se boji, da Lamut skriva za premierja Goloba obremenilne dokaze."

Če nas zanima (mene je) v nadaljevanju članka izvemo še vse ostale informacije, rekla bi, da popolnoma razumljive in jasne.

Zakaj sploh berem novice na portalu 24ur oz. zakaj najprej preberem novice na 24ur, nato šele na RTV?
Res mi ni jasno ... Ali je vsaj vam jasno in vsaj vi razumete Viktorijo?


Zmedena Viktorija.






P.S. Če je moj članek nerazumljiv, me prav nič ne briga. Jaz, Viktorija Wit, nisem novinarka, ampak sem upokojenka, ki piše svoj blog. Lahko si privoščim tudi kakšno nejasnost, a ne?

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Klepet z GPT

  Dragi, moji! Danes sem si nastavila Chat GPT in ga vprašala:  Ali mi boš pomagal z idejami za pisanje bloga o svojih dogodivščinah in nevšečnostih na zabaven, humoren način. GPT: "To zveni odlično! Pisanje bloga o svojih dogodivščinah in nevšečnostih na zabaven in humoren način je lahko zelo privlačno za bralce. Tukaj je nekaj idej za vaš blog: Nesporazumi in smešni zapleti: Pišite o situacijah, ko je prišlo do nesporazumov ali smešnih zapletov, na primer nerodnih situacij v javnosti, napačnih interpretacijah ali smešnih napak. Nenavadne pustolovščine: Delite svoje nenavadne pustolovščine, kot so potovanja s komičnimi zapleti, nenavadni srečki ali nenavadni dogodki, ki ste jih doživeli. Neuspehi in smeh: Opisujte neuspehe na sproščen način ter kako ste se iz njih kaj naučili ali kako ste jih prenesli s smehom. Dnevniški vpogledi: Pišite dnevniške zapise o smešnih vsakodnevnih dogodkih ali mislih, ki vam pridejo na misel. Smešni selfiji in fotografije: Dodajte smešne fotografije

Preplavimo svet ...

  Hej, dragi moji! Ko tako sedim na balkonu in pijem kavo in delam vse, kar spada še zraven (ja, tudi cigareto si prižgem!), razmišljam o svoji novi igrači in kako bi jo še malo popestrila. Moja urednica me ves čas nagovarja, da naj se več družim z ljudmi. Ker sem bolj samotarski tip in sem rada v svojem "brlogu", ki je to včasih samo postelja in deka s katero se pokrijem čez glavo, je seveda druženje z ljudmi malo težji problem. Pa ne bom razlagala, zakaj je težji problem, ker (1) ne maram razlagati sebe, (2) ne maram, da nekdo misli, da se opravičujem, (3) nočem iskati izgovorov, ker so ti včasih nenavadni, čeprav so resnični in, ne izmišljeni, (4) včasih sem lenobna (5) včasih sem preveč sovražno nastrojena, (6) sem velikokrat utrujena, (7) ker imam rada svoje rituale, (8) potrebujem mir, (9) je vesolje tako, kot je, (10) sem pač taka, kot sem, (11) se požvižgam na vse, (12) je danes sončen dan in (13) si bom kupila rože. Tako dolg uvod zahteva daljše jedro, ki med drugim

Ja ne mogu više tako

  Dragi moji! Jaz ne zmorem več ... reši se, kdo zmore ... Alen Vidović mi pravi: Ja ne mogu više tako ... Parni valjak me je totalka povozil ... Crvene jabuke razžalostile ...                                                               Amy Winehouse pravi: Back to black Nikogršnja,